Odp: ATX - wyłączanie komputera

Autor: Arabek (arabek_at_poland.com)
Data: Mon 14 May 2001 - 20:54:56 MET DST

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9dp9ao$au2$1_at_flood.xnet.com...

> Jak się nazywa układ hardwareowo/softwareowy odpowiedzialny
> za wyłączanie komputera na koniec pracy i jakich zasobów
> peceta korzysta (I/O ports a może IRQ?) Przestało to u mnie
> działać po zainstalowaniu paru nowych rzeczy i nie wiem co robić.
Pewnie w windzie 98 ???
znam ten bol tylko u mnie czasami nie chce wejsc w stan uspienia a jak juz
wejdzie to pozniej nie wyjdzie :)))
napisz jaka plyta jaki procek i jaka VGA...
moje ustawnia to
A7V133 Tbird 950 prolink Gforce2 GTS PRO 64MB
Pozdrawiam
Arabek