Re: IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL - zaraz mnie coś trafi

Autor: Krzysztof Bardziński (bardzinski_at_enter.net.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 20:22:13 MET DST

Dnia Mon, 14 May 2001 17:38:08 +0200, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_iname.com> napisał:

>OK, ale mi się nadal wydaje, że IRQL to "Internal Request Level",
>a cała reszta całkiem się zgadza, ino że dotyczy programowania
>schedulera wątków jądra NT i z przerwaniami ma tylko tyle wspólnego,
>że niektóre wątki obsługują przerwania i mają priorytet umożliwia-
>jący natychmiastową reakcję :)

Sorry nie widzialem poczatku wątku.
U mnie IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL był zupełnie bez sensu,
system (NT) walił się na starcie (BlueScreen) na nowym sprzęcie.
Po wyłączeniu czegoś w rodzaju QuickStart w biosie płyty
i ukryciu logo Intela zaczął testowac pamięć. Okazało się, że jest
zwalona. Zamiast 256MB dochodził do 144+ komunikat "...not supported
by motherboard". Po wymianie dwóch kolejnych pamięci test przeszedł
pomyslnie i od tego czasu nie mam problemów ( ok 6 tygodni ).

KrzysztofB