Re: Co ustawic w biosie?

Autor: Slawomir Jan Rzeszowski (srzeszow_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 15:45:49 MET DST

nie wiem czy chodzi ci przypadkiem "aperature size" czy jakos tak

jesli o to to "ponoc" przy "jakis" testach w "ktoryms"
ostatnim enterze/chipie widzieli duza roznice miedzy 16-32 MB , mniejsza
miedzy 32-64 MB , pozniej praktycznie wogle (to byly jakies
wydajnosci... ;| )
, i o ile pamietam chodzilo o konkretne karty ( "chyba" gf2 )

przepraszam za enigmatycznosc odpowiedzi - ale tyle sie mi tylko kojarzy
na ten temat - jesli trafnie to moze sie okaze pomocne ;)

jesli to ten parametr co mysle to ustawenie 64 mb (/64mb mozliwe) nie
bedzie przeszkadzac - i tak korzysta z tego o ile dobrze pamietam
nieczesto przy jakis "bajerach" graficznych ( bez obrazy ludzi zajmujacych
sie grafika komputerowa )

> Mam savage4 16 mb i 64 RAM'u. Nie wiem ile ustawic w biosie AGP
> Prosze o pomoc.

Slawek
halt_at_wp.pl