Re: stabilnosc Duron800 i Soltek SL-75KAV

Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 14:00:33 MET DST

mac_at_tygodnik.pl wrote:
: Do niedawna mialem spore problemy z filmami w formacie DivX. Czeste zwisy
: podczas ogladania, tak ze pozostawal tylko hard reset. No ale udalo mi sie z
: tym poradzic - wgralem nowy bios do plyty glownej, do karty graficznej i
: zainstalowalem sterowniki VIA 4in1 w wersji 4.24 - poprzednio pracowalem
: juz na sterach 4.29. No i z filmami teraz rzadko kiedy wystepuja problemy.

  Mam ta sama plyte, tez D800, ale GF2MX, tez mialem problemy z filmami.
Pomoglo zainstalowani IDE miniport driver 3.11 beta
(http://www.viahardware.com/download/580_3011.EXE).

Wit