Re: sprzet za ok. 2500 zl

Autor: J.G.Plum (jg_plum_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 10:12:03 MET DST

<<ciach>>

> Enlight z regulacja wiatraka w zasilaku zaleznie od temperatury - 200zet

A gdzie mozna kupic Enlighta w takiej cenie ?! - moze to jakas wersja
microATX ?!!
W sobote na gieldzie byl tylko model z 250W zasilaczem(cale 2 sztuki u dwoch
roznych dostawcow) za 300zl , 300W nie bylo wcale, szukam wiec informacji
gdzie to w wa-wce mozna zakupic. Jesli ktos wie to dzieki za info..

--
"Informacja nie jest wiedzą, wiedza nie jest mądrością, mądrość
nie jest prawdą, prawda nie jest pięknem, piękno nie  jest miłością,