Re: sprzęt w stanach???

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Mon 14 May 2001 - 04:25:23 MET DST

In article <9dm72u$hj$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>, "Shingen"
<shingen_at_poczta.onet.pl> wrote:

> kartę kredytową do niech od razu zamawia z firm, które są na stronie
> www.pricewatch.com - ceny nie do pobicia. Tylko niech uważa przy
> powrocie (chyba, że chcesz sobie zafundować laptopa).
zamawiac sprzet przez net? no nie wiem czy to az taki dobry pomysl, lepiej
juz poszukac jakiejs darmowej lokalnej gazety z ogloszeniami, potem
polazic troche po sklepach... zreszta ceny nie roznia sie az tak bardzo
znaczaco miedzy roznymi sklepami (jakos nie polecam zadnych duzych
sklepow, szczegolnie takich specjalizujacych sie w sprzedazy
komputerow/czesci, czesto wybor nie jest wcale taki duzy, a ceny wcale nie
takie okazyjne, a ludzie ktorzy tam sprzedaja to w 99% idioci, ktorzy
probuja tobie wcisnac cokolwiek, bo na tym wlasnie zarabiaja.. taki sklep
jest super gdy chce sie kupic myszke, joystick czy papier do drukarki, ale
zupelnie nie nadaja sie by szukac karty graficznej czy plyty) hmm z ta
karta kredytowa to bylbym ostrozny, bo bardzo wiele mniejszych sklepow ma
taka smieszna polityke, ze ceny, ktore podaja obowiazuja tylko gdy placisz
gotowka, albo karta (debit card).. gdy placisz karta kredytowa moga
doliczyc iles tam procent do ceny (najczesciej spotkalem sie z 3%).. co do
powrotu to raczej nie mialem nigdy problemow (ale tez nigdy dokladnie nie
bylem sprawdzany).. gorzej jak sie cos rozsypie po jakims czasie..

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming