aktualizacja biosu na padnietej plycie

Autor: sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 00:44:39 MET DST

Hey...
Jak zaktualizowac BIOS na plycie, ktora sie wogole nie zglasza - glucha
cisza - tylko zamruga klawiatura i kreci sie wiatrak na procku.
Nie wiem, czy jeszcze da sie ja uratowac. Probuje juz ostatecznosci - innych
pomyslow juz nie mam. Czy jest mozliwy upgrade we wlasnym zakresie, czy
tylko przy pomocy specjalnych programatorow?
Plyta ta to Acorp. I tu pytanie o oznaczenie - jest na niej 6LX/EX68, ale na
instrukcji sa dwie plyty, jedna na Intelu druga na VIA. Czy z tego wynika,
ze ta na Intelu to Acorp 6EX68, a VIA to Acorp 6LX68 (tak wynika z
kolejnosci na zdjeciu instrukcji, choc w srodku jest opis juz tylko plyty na
chipie Intela - a oznaczenie Acorp 6LX/EX68). Moze ktos z Was ma te plyty i
podpowie jakie jest ich prawidlowe oznaczenie.