Re: KT133A & Diamond sonic s90 & kupa :((

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sun 13 May 2001 - 20:57:22 MET DST

Hi,

MGB wrote:

> Ze niby gdzie ? Z tego co wiem blaedy dokladnie dotyczyly tego ze
> Vortex sie wpierdzielal w obszary pamieci z ktorych korzystac nie
> powinien...

Z tego, co mi wiadomo, problem polegał na tym, że sterownik
przyzwyczajony był do błędu w chipsetach Intela polegającego na
tym, że transakcje nigdy nie były zrywane. W chipsetach VIA
transmisje mogą być zerwane i wznowione po jakimś krótkim
czasie. Ale do końca nie jestem pewien, czy problem polegał
właśnie na tym.

> Ale pliz, powiedz skad te latke i czy na pewno dziala bo
> jak tak to lece po V1 :)

Niestety nic na 100% nie powiem. Vortexa nigdy nie używałem, a
to o łatce usłyszałem jako plotkę. Podobno na
http://www.vortexofsound.com/ coś pisze -- ja na razie znala-
złem tam tylko informacje o poprawieniu działania Vortexa 1 i 2
na MVP3 i pod Windows 2000. Możliwe jednak, że metoda ta
(zmniejszenie PCI latency dla chipsetu i karty dźwiękowej do
zera) pozwoli także uruchomić Vortexa 1 -- jeśli tylko kompu-
ter uruchamia się z tą kartą i pozwala załadować WPCREDIT.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |