Re: Pilne!!!!!

Autor: marcin (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 19:54:01 MET DST

Użytkownik "Feanor" <olek7_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Jak zdjąć radiator z procesora pentium200mmx wydaje mi się ze jest on
> zamocowany na stałe, czy to mozliwe???

Proca do zamrazarki na 1h , pozniej wsadz go zimnego w plyte. Zlap za
radiator i sprobuj go przekrecic (tak jakbys chcial zrobic nim kolko)
powinnien odejsc bez probelmu. Mozesz uzyc wiekszej sily ze wzgledu na to ze
procesor jest wsadzony w gniazdo. Ale nie przesadzaj. Ja tak swojego BOXA
rozkleilem wiec Tobie tez sie uda.

pozdrawiam