Re: Pilne!!!!!

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Sun 13 May 2001 - 19:46:32 MET DST

mozliwe - aczkolwiek kiedys maialem taki procek i silikon jakby zassal
radiaor do procka (to tak jak 2 plytki wypolerowane - daj kropleke wody i
ich za ch*** :) nie rozlaczysz - jakies plytki nazwane nazwiskiem jakiegos
kolesia, nie pamietam jakiego - ale taka idea)

moze przekrec go na boki czy cus - rwanie w gore wymaga sily wiekszej

> Moj problem polega na tym ze radiator przestał działać:(((

LOL :) jak kawal balchy moze sie zepsuc :) ?
moze kontakt z cpu sie popsula ale przeciez mowisz ze sie grzeje - no czyli
dziala :)

> Właściwie nie wiem czy to wina radiatora czy moze zasialcza (tez się
> ostatnio chrzani).
> Poki co przetaktowałem procesor w dół na 133Mhz i jakoś chodzi, choć
> strasznie się grzeje i nie wiem ile mam czasu zanim znowu się powiesi:((((
> Czy mozna ten procek przetaktować bardziej w dół?
> Wpakowałem na razie przed obudowe 20cm zywkły wentylator może to
tymczasowo
> pomoże.

moze traktujesz go zbyt wysokim napieciem ?