Re: Pilne!!!!!

Autor: -+= RutinoX [KM] =+- (rutinox_at_gmx.net)
Data: Sun 13 May 2001 - 19:36:34 MET DST

Użytkownik "Feanor" <olek7_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Jak zdjąć radiator z procesora pentium200mmx wydaje mi się ze jest on
> zamocowany na stałe, czy to mozliwe???

mozliwe to jest prawie wszystko,

moze byc ze radiator przyklejony jest na pasto-klej silikonowy i przez to
wmiare dobrze (a wrecz doskonale) sie go trzyma. Jesli nie widzisz zadnuch
zaczepow ipt to z pewnoscia jest w jakis sposob przyklejony. Sproboj odciac
nozem, ale nie gwarantuje ze proc zostanie w calosci.