Re: Zwisy notebooka przy wyjsciu z windy ...

Autor: Fredek Kruger (caveman_at_ahoj.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 18:44:16 MET DST

> jaki jest dokladnie model laptopa jaki posiadasz?
> sattelite pro.......?
> daj znac to moze sie cos poradzi

nawiasem mowiac jestem niezmiernie wdzieczny,
ze tak wiele osob probuje mi pomoc ....
moja sytuacja jest o tyle trudna, ze w razie
gdyby przyszlo stawiac od nowa system to
nie mam plytki cd z drajwerami ...
czy stawianie systemu na notebookach Toshiba
wymaga jakiejs specjalnej procedury ?
czy jest to mozliwe do zrobienia samodzielnie ?

kolejna sprawa to jako sposob na usuniecie
trudnosci z zamknieciem rekomendowany
jest na stronach Microsoftu upgrade biosu ...
W mojej toshibie satellite pro 4600 mam
wersje bios 1.60 (12.12.00) czy mozna
sciagnac z jakiejs strony najnowsza wersje
biosu do tego modelu notebooka ?

nawiasem mowiac nie mam pojecia dlaczego
przestal sie ten notebook wylaczac ...
w sumie nie robilem wczoraj na nim nic
z wyjatkiem tego, ze moj kolega zainstalowal
na nim siec ... wiec o co w tym wszystkim
chodzi ?