Re: Czy ktos z Was ma P4 ?

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 18:08:23 MET DST

On 11 May 2001 08:30:57 +0200, <barteklo_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Mam P4 w kompie z oprogramowaniem profesinalnym pisanym pod ten procesor jego
A jakiez to oprogramowanie skompilowane specjalnie pod PIV? sam je
opitymalizowales w asemblerze ;-) czy moze sa juz jakies
ogolnodostepne kompilatory (jestm troche nie na czasie w tej kwesti),
a moze to jakis soft psany na specjalne zamowienie?.
Pytam bo AFIAK to takiego softu jest baaaardzo niewiele.

>Natomiast do programów biurowo domowych stosuje wyłącznie AMD ich cena i
>możliwości są w pełni zadowalające a w niekidy znacznie lepsze od Intela.
Niekiedy? Powiedzialbym bardzo czesto.

Pozdro
GLide