Re: cd i cd-rw

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 13:02:55 MET DST

Dnia 12 May 2001 21:24:25 +0200, <zyx1_at_poczta.onet.pl> napisal:

>Odpwoedz dla tych, ktorzy chcieli sie dowiedziec czegos wiecej. Przy "cable
>select" urzadzenie samo sie ustawia na master lub slave w zaleznosci od
>potrzeby. Uzywamy , gdy np. mamy wyjmowany HDD iraz go wkladamy raz wyjmujemy.
>Przynajmniej z tego co mi wiadomo.
He he.. to sprobuj tak ustawic tego przenosnego hdd i wsadzic go do
szuflady, ktora jest na kablu np. z masterem.. Zdziwisz sie; 'obadwa'
urzadzenia na 1 kablu IDE musza byc cs, a o tym, ktore jest
master/slave decyduje, w ktorym miejscu na tym kablu sa wpiete :)
Mi tak jest wiadomo ;))
Info dla Kintera i ucho: przeciez pisalem, ze jak beda na jednym kablu
cdrom i cdrw to sa problemy z nagrywaniem w locie... tzn. czesto
plytki sa do wyrzucenia :) A Nero zapewne sprawdza jaki jest uklad
podlaczen i profilaktycznie nie pozwala nagrywac 'on the fly'...
Ja mam w dwoch kompach (kt7raid, bp6) dodatkowe kontrolery i zadnej
plytki nagrywanej w locie mi nie spsulo..

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)
GG: 425767 (jak wyżej)