Re: Problemy z kartą TV PixelView PV-BT878P+

Autor: Taziek (taziek_at_go2.pl)
Data: Sat 12 May 2001 - 14:49:48 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Markiewicz (Grześ)" <grzes_gm_at_wp.pl> napisał :

> [...]

GeForce i TNT2 maja problemy z kartami opartymi na chipach BT***
Mozna to rozwiazac sposobem opisanym w instrukcji. Jezeli masz OEM
to w TV System Configure.
VGA - Primary Display Only
Chipset - Generic Chipset ( mozna sprobowac tez swoj , powinno dzialac )

> 10 s).
> >
> NIESTEETY PKT-Y 3 I 4 SĄ NADAL AKTUALNE
> JAK DO TEJ PORY NIC NIE POMAGA

Prawdopodobnie karta graf i tuner tv "siedza" na jednym IRQ
trzeba sie troche pomeczyc i poprzekaladac przerwania.
Czasem pomaga zmiana kolejnosci obslugi IRQ w biosie lub
instalacja nowszego i bardziej stabilnego sterownika karty graficznej.

--
Taziek
" All that glitters is cold, all that glitters is cold." - m.m.