Re: problem z TEAC CD-W 58E

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Sat 12 May 2001 - 19:37:20 MET DST

Użytkownik Kris <kris_at_trzebnica.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9djn53$4tq$1_at_beast.Gubernat.NET...
> Urzywam programu NERO i mam problem z nagrywaniem plyt ,niewiem czy to
wina
> programu czy nagrywarki po prostu niechce nagrywac bezposrednio z cd romu
> nagrywa tylko razy 6 .
> Niewiem w czym lezy problem z informacji na stronie o nagrywarkach
> dowiedzialem sie ze ta nagrywarka ma bufor 2MB a w programie NERO
> pokazuje 1200mB/s moze jest walnieta i trzeba ja wymienic .
> Prosilbym o jakas rade niewiem co mam zrobic .
>
> pozdrowienia Kris

Jezeli z dysku nagrywa szybciej to przeciez wina musi byc po stronie cdromu
(kiepski cdrom , ciezko sie odczytujace
CD , lub konflikty sprzetowe CDROM z czyms innym. O ile pamietam to nero
przed kopiowaniem on the fly testuje
predkosc odczytu i jezerli jest zbyt niska to obniza predkosc zapisu -
zapobiega to bledom buffer underun.