Bardzo dziwny probelm z pojemnoscia dysku oraz partycjami

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 May 2001 - 10:57:38 MET DST

Witam wszystkich

Wczoraj niejaka Justyna napisala, ze ma problem ze spratycjonowaniem
duzego dysku, ze bios widzi wszystko, a fdisk tylko 8GB. Pomyslalem
normalka, pewnie stary dos i dlatego nie widzi i oto dzisiaj skladam
kompa dla kumpla i co sie okazuje, ze Abit SA6 na i815 rozpoznaje
poprawnie dysk 20GB, a fdisk, ani PM, ani zaden inny program nie widzi
calego dysku tylko 8GB. Oczywisice dos z w98se. Nigdy sie z takim
problemem nie spotkalem. Podpiolem ten dysk do sibie (SA6R) i wszystko
jest o.k. Zrobilem mu partycje PM6 i spowrotem wlozylem na SA6. Odpalam
fdiska, a on pokazuje mi ze pojemnosc calego dysku to 8GB, zas partycje
widzi normalnie czyli 8GB podstawowa oraz 12GB rozszerzona, zatem co sie
dzieje, co jest grane, przecierz to bez sensu ??? Podobnie zachowuje sie
PM. Czy ktos sie spotkal z takim problemem ???

--
Pozdrawiam