Re: IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL - zaraz mnie cos trafi.

Autor: Tomasz Bryja (tommyREMOVEIT_at_post.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 12:45:44 MET DST

Hello!

[ Once upon a time, "Tomek T. Neas" <neas!post,p1> wrote: ]

> U mnie jest jeszcze taki problem, że SDI jest wykorzystywane w 100%, tzn.
> kilkaset MB dziennie.

To akurat nie jest jakis bardzo odosobniony przypadek. Na moim np. oprocz
takiego obciazenia chodzi jeszcze ICS... Przy czestych transmisjach w dwie
strony na raz, mialem 2-3 zwisy na dzien. Po wprowadzeniu ustawien, o ktorych
juz tutaj byla mowa, poki co wszystko chodzi ok.

> Hm, będę musiał popróbować. Ale to dziwne, bo SDI mam od października
> bodajże i wczesniej (również na Win2K takich problemów nie było...

Pewnie, ze dziwne. Ale to juz tez nie pierwszy przypadek, ze przez pewien czas
wszystko chodzilo ok, a nagle sie zaczelo regularnie sypac. Problem
prawdopodobnie dotyczy bledow w transmisji, jesli przez jakis czas ich nie
miales, to wtedy bylo ok. Potem rozbudowali siec, cos pozmieniali i [..] ich
wie co jeszcze zrobili, pojawily sie te bledy, i zaczelo sie wieszac. Swoja
droga, problem musi byc dosc powazny, bo jak do tej zadna z zainteresowanych
firm nic nie zrobila. Problem prawdopodobnie (bo te ustawienia to tez jeszcze
nie zaden pewnik) dopiero rozwiazali amatorzy z grup dyskusyjnych...

regards, Tomasz Bryja [ tommy_at_post.pl, icq://26490836, http://trantor.dhs.org ]