Re: Partycje

Autor: SPiwowarczyk (spiwowarczyk_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 10:23:52 MET DST

Poniewaz dzisiaj jestem mily:

Procedura: zakladajac ze chcesz miec windows9x
1. wkładasz dyskietke startowa jezeli jej nie masz to Ci ja podesle napisz.
    dyskietka staruje, pojawia sie znak zachety tzw 'prompt'
    a:\>_ =>wpisujesz fdisk, na pytanie czy z obsluga duzych dyskow odp TAK
    i w menu wciskasz 4- jezeli pisze ze brak zdefiniowanych partycji to
=>ESC
    i w menu wciskasz kolejno 1, 1 tam kilka enterow i zaczyna sie...
    gdy dojdzie do 100% i zapyta czy cale miejsce przeznaczyc na partycje
podstawowa i uczynic ja aktywna odp => N; znowu mieli, znowu 100% i
teraz mozesz wybrac w [%] lub
    megabajtach ile ta podstawowa partycja ma miec wybierasz pozniej z menu
kolejno 1,2 i jezeli chcesz miec dyski C: D: to gdy zapyta czy cale miejsce
w rozszerzonej... przeznaczyc na dyski logiczne wybierasz TAK pozniej =>ESC
i jeszcze z menu 2 i ustawiasz aktywna partycje, jezeli windows to 1 parycje
jako aktywna, ESC, ESC, reset i tylko format C:, format d: i instaacja
systemu

aha AFAIK windowsy nie beda chodzic na jakiejkowiek partycji musi byc to
pierwsza, podstawowa, i oczywiscie aktywna partycja

Pozdrawiam