Problem z ACPI

Autor: Szymon Woziwodzki (woziwodzki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 10:25:23 MET DST

Witam wszytkich grupowiczów,

Po zainstalowaniu w moim kompie (Windows 2000,
MSI K7TPro, Duron700, 128 MB RAM, Samsung 20GB, ZOltrix Sagitta) karty
graficznej MSI GeForce 2MX zniknęły mi zawaansowane opcje zasilania:
hibernacja oraz stan gotowości itp.
Poprzednio miałem zainstalowaną S3 Virge 4MB i te opcje były. Tak więc nie
wiem.Na pewno płyta obsługuje te rzeczy.Pewnie trzeba coś przestawić - może
w rejestrze???
Za wszelkie rady będe serdecznie wdzięczny

Pozdrawiam
Szymon