Nagrywanie CD w multisesji

Autor: Beerman (beerman_at_perfect.net.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 09:03:51 MET DST

Witam.

Przyszlo na mnie straszne wyzwanie, mianowicie mam nagrac CD w
multisesji ;) Najpierw ma byc nagrany 1 plik , po jakims czasie drugi.

Robie w Nero tak :

1. Zaznaczam w zakładce "Multisesson" opcje "Start Multisession Disc"
2. W zakładce Burn odznaczam "Finazlize CD - No Further Writing
Possible"
i jadę :)
Problem w tym, ze jak chcę dograć drugi plik i daję "Continue
Multisession"
to po nagraniu w CD-Romie widoczna jest tylko 2-ga sesja :(. Ani sladu
pierwszego pliku nagranego w pierwszej sesji.

Prosze o pomoc w odczytaniu calego cedeka, moze jakis programik, a
moze ja cos spieprzylem, jak zwykle zreszta :)

--
Pozdrawiam
Beerman