Re: IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL - zaraz mnie cos trafi.

Autor: Tomasz Bryja (tommyREMOVEIT_at_post.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 23:01:44 MET DST

Hello!

[ Once upon a time, Jacek Nienaltowski wrote: ]

> Założę się, że do tego komputera masz podłączone SDI. Jeśli zgadłem to
> odłącz je i sprawdź czy winda się wyłoży. Miałem identyczny problem,
> po wywaleniu SDI, mój W2k może chodzić wiele dni bez zwisu.

Tak BTW tego problemu, to wiadomo juz co z tym zrobic? Widzialem na
ms-news.pl.windows2000 pewna recepte na to i nie bylo to pozbawione sensu.
Zmiana ustawien na takie, jak tam opisano, ewidentnie pomogla. Na 3 dni :)
Ale przez 3 dni komp sie nie zwiesil, kiedy poprzednio przy obciazonym laczu
robil to 2-3 razy dziennie. Pogrzebalem jeszcze bardziej w ustawieniach (portu
com i ustawien protokolu i modemu) i poki co, znowu chodzi zupelnie ok.
Zauwazylem, ze to moze miec zwiazek z bledami polaczenia. W okienku aktywnosc
sa pola okreslajace procent kompresji i bledy. Wczesniej mialem mniej wiecej
10-20 bledow na godzine i 2-3 zwisy dziennie. Przez 3 dni nie mialem zadnych
bledow i chodzilo super, ostatnio pojawily mi sie jakies 2-5 bledow na caly
dzien i to juz wystarczy, zeby zwiesic komputer. Opiszcie swoja doswiadczenia z
tym problemem, bo z tego co wiem, to ani tpsa ani ericsson nic w tej sprawie
poki co nie zrobili...

regards, Tomasz Bryja [ tommy_at_post.pl, icq://26490836, http://trantor.dhs.org ]