Re: Biostar na I810 i "nieznane urzadzenie"

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 21:39:12 MET DST

Użytkownik Mariusz Michna <mariusz_at_tpc.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3afad0f5.340249_at_news.tpi.pl...

> Tak, na ABItku na i815E, chyba na Procompie i810.
> Nie wplywa to zupelnie na prace/stabilnosc/osiagi.
> Zazwyczaj BIOS'y z poczatku 2001 roku eleiminowaly ten znak zapytania
> w Menedzeze urzadzen.

Witam

nie wiem jak to jest na 810, ale na bank nic takiego sie nie dzialo na
Abitach na 815, bo mialem jednego jeszcze z biosem z roku 2000. Trzeba
bylo bezwzglednie wgrac INF Utility, stery do muzy i grafiki i nie bylo
zadnych znakow zapytania. Jesli cos nie tak z tymi sterami z plyty to
ewentualnie byla kwestia sciagniecia najnowszych sterow ze strony intala
do 815, zreszta to sa zdjesie te same pliki co do 810.

--
Pozdrawiam