Re: Ktora 19" ???

Autor: Przemo (PJWrona_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 20:00:27 MET DST

sorry coś mi się z Outlookiem pochrzaniło (i posłały mi się jakieś bzdury),
ale wracając do tematu monitorów, to jak kupowałem swój to nikt mi nic
sensownie nie umiał poradzić ( tej Iiyamy 21" tym bardziej). Kupiłem prawie
w ciemno i miała być 19". Jak na razie nie narzekam i myślę, że z tym
monitorkiem popracuję ładnych parę lat, apóźniej to już chyba jakiś
plazmowy, albo zobaczymy co wymyślą :)

pozdr