Re: Problem Live!+3DblasterTNT2ultra

Autor: g.z.a. (geeza_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 17:23:21 MET DST


podczas "zabawy" z DX7 udalo mi sie bardziej sprecyzowac co sie sypie !!
..a wiec jesli w DxDiag wylaczyc (sliderem) akceleracje sprzetowa dla
DirectSound, live! zaczyna "gadac", ale jest jedno ale. Mianowicie SFXy w
gierach pojawiaja sie "a bit" za pozno i wydaje mi sie, ze ma to negatywny
wplyw na ogolna wydajnosc sys. skoro akceleracja SFXow zajmuje sie CPU ?!?
Ponadto z DX8 ten numer nie przechodzi !!!
Dostalem jeszcze maila od pani z techsupportu, gdzie radzi (BTW) zmienic w
biosie PCI Latency z wartosci 32 na 0 (ciekawe?!?), oraz ustawic Memory Hole
na 15M-16M (jeszcze bardziej ciekawe?!?) . No to do dziela!

Użytkownik "g.z.a." <geeza_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:9ddqcr$mu7$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> problem jest nawet bez instalowania nowszych DX'ow niz ten ktory jest w
> win98 (nie pamietam numeru wersji) i nie pomoglo zainstalowanie DX8pl !
> ... a DX8A nie probowalem ?!? (zaraz to pociagne i zobaczymy ?!?)
> ... co do liveware to napewno jest od 9x
ciach



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:01:55 MET DST