Jak uruchomic kompa bezposrednio podlaczajac do sieci ?

Autor: Orient Men (saftnassekitzler_at_hotmail.com)
Data: Thu 10 May 2001 - 16:18:57 MET DST

jak w temacie - zalezy mi na mozliwosci uruchamiania kompa
w momencie przylaczania go do sieci (bez koniecznosci wlaczania
zadnego przycisku przy obudowie) wiem, ze jest to mozliwe, ale nie
jestem pewien co dokladnie za to odpowiada, na razie szukam opcji
w biosie, ale na razie nic mi nie wychodzi :(

dodam, ze komp jest oparty na ATX-owej plycie z czipsetem BX

dzieki za wszelkie uwagi

pozdrawiam
Orient Men