Re: Problemy z kartą TV PixelView PV-BT878P+

Autor: trsr of b0r_at_ (b0r_at_)
Data: Thu 10 May 2001 - 16:42:08 MET DST

>Mam do?ć poważny problem.
>(Nie znalazłem odpowiedzi, b?dĽ Ľle czytałem, w poprzednich pytaniach i
>odpowiedziach)
>Posiadam konfigurację mego kompa:
>Płyta Soltek SL-75KAV
>Duron 800, 256 MB, Geforce 2MX 32 Mb TV-out, SB 1024 Live,
>ta nieszczęsna Karta TV oraz ...
>A oto objawy moich problemów:
>1. Po podł?czeniu kabla antenowego (kablówka) obraz na monitorze mocno
>mruga.
>1a. Na telewizorze pojawiaj? się podobne zakłócenia.
>2. Po uruchomieniu programu TV-PAK (?) Obraz mam nie najlepszej jako?ci.
> [...]

ad 3&4 Z tego najprawdopodobniej wynika, ze praca karty w trybie overlay tez
zawiesza komputer. Sprawdz, czy przerwanie przydzielone dla karty przez bios
nie pokrywa sie z jakimikolwiek urzadzeniami (u mnie dopiero prawidlowo
zadzialala, jak nie miala zadnych wspoldzielonych przerwan) - jesli cos
jeszcze podpiete jest do przerwania, to skonfiguruj recznie przerwania w
BIOS-ie (tzn do konkretnego slotu PCI przyporzadkuj odpowiednie przerwanie-
jesli cos jeszcze zostaje np grafika czy acpi button, to zmien slot pci...)

ad 1 niestety karta ta wymaga dosc silnego sygnalu (i sama silnie zakloca) i
znacznie lepszym rozwiazaniem dla niej jest podpiecie jakiegokolwiek tunera
(np. z magnetowidu) przez chinch-a - jesli nie masz mozliwosci poprosic
monterow o zwiekszenie mocy sygnalu doprowadzonego do mieszkania....

ad2 ??? ale w trybie overlay czy preview????

Pozdrawiam