Re: Ktora 19" ???

Autor: Jarocki Krzysztof (kjarocki_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 15:04:35 MET DST

Cześć.

Nie czytałem wcześniej tej listy i teraz żałuję.
Ale krokodylich łez nie będę lał bo to już nic nie da.
Kupiłem SONY G400P, FD, 19".
Geometria: makabra (każdemu chętnemu prześlę poglądowy plik wektorowy aby
się przekonał na własne oczy co to za "szmelc").
Kolory: zajebiście dobre.
Ostrość, kontrast: bradzo dobre.
Ogólnie nie mam zarzutów oprócz:
!!!!!!!!!!!!!!!!!GEOMETRII!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-((

Pozdrowienia,
Krzysiek
kjarocki_at_priv3.onet.pl

Użytkownik "Przemo" <PJWrona_at_elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jeszcze w dyskusji po mojej odpowiedzi ktoś pisał żeby pod rzadnym pozorem
> nie brać trinitrona. Hmm... to chyba zależy od upodobań, mnie też przed
tym
> przestrzegano, ale kupiłem i jestem bardzo mile zaskoczony. Kineskop jest
> płaski, ma zajebistą powierzchnię antyodbłyskową, a poziome druciki które
> podtrzymują maskownicę, są ledwo co widoczne i to tylko na białym tle. Jak
> się otworzy kilka okienek, albo jakiegoś CADa to ich wogóle praktycznie
nie
> widać, chyba że się im przypatrujesz zamiast skupić się na robocie.
Zresztą