Re: Dzielenie dużego (?) dysku

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 14:01:19 MET DST

Użytkownik pluton <M.Pluta_at_nabla.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ddt8h$ssn$1_at_news.tpi.pl...
Witam

>Czym podzielić nowiutki, pusty dysk 40 GB na kawałki
>6,6,3,3,11,reszta ?
>
>Fdisk chyba sobie z takim czymœ nie radzi ?

Witam

A sprobowales ???? Najwyrazniej nie, a jak bys sprobowal to zobaczylbys
ze sie da. Tworzysz podstawowa partycje 6, potem na reszcie zakladasz
partycje rozszerzona i w niej dyski logiczne 6,3,3,11 i reszta.
No chyba ze chcesz miec kilka podstawowych, no to sobie fdisk nie
poradzi i wtedy trzeba np. Partition Magic.

--
Pozdrawiam