Re: wentylator i takie tam..

Autor: Krzysztof Kozłowski (zetware[notforspam)
Data: Thu 10 May 2001 - 10:27:36 MET DST

> Kupiłem nowy wentylator (titan do proców duron i thunder...). Kupiłem Go
> do AMD k6-2 333 z chęcią podkręcenia do 350 i gówno... Niebieski ekran
Z tego co pamiętam to ten procesor kiepsko się kręci. Poza tym czy
ewentualne 17 MHz zysku jest warte zachodu ? Nie zauważysz różnicy.

> Stary wentylator wolniej się kręcił i był mniejszy. Radiator jest trochę
> szerszy i 3 razy wyższy, wię to chyba nie wina temperauy? Co?
Skuteczne podkręcenie procesora nie zależy wyłącznie od prędkości obrotowej
wentylatora.

> Chciałbym zamontować wentylator na karcie graficznej, ale nie wiem gdzie
> podłączyć mu zasilanie. Może ktoś wie?
Podłącz do płyty głównej. Powinno być jakieś wolne gniazdo do podłączenia
wentylatora. Jeśli nie ma to pozostaje tylko zasilacz ...

> I co sądzicie o moim nowym coolerze, był warty 23 zł?, pozdrawiam
Przyda się kiedy zdecydujesz się na overclocking hardwerowy (nowa płyta +
duron)