Sklepy (bylo Re: infineon i zwykla pamiec)

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 01:46:53 MET DST

Tomek wrote:

> Zna ktoś jakąś firmę, w której mają "fizycznie" a nie tylko "na
> popierze" (może być wysyłkowo) ???

Ja nie znam ;-(((
Zresztą też zaczyna mnie to denerwować: w cenniku jest, a w sklepie nie ;-(
Ostatnio kuzyn kupował kompa ("Comar" Krapkowice/Opole/Kluczbork) - zamówił
zestawik - odbiór za 5 dni... A za 5 dni dzwonią: "Przepraszamy, ale nie ma:
- CD-ROMa TEACa - włożyliśmy LG
- z grafik niestety mamy tylko Noname Geforce lub Winfast MX
- Monitora Samsunga 550b - możemy dać 550s (chociaż zdaje się zapłacił za B)
Komputer oczywiście zaplombowany - ponoć formalność, ale nie zamierzam tego
sprawdzać ;-(

Przydało by się wreszcie zrobić listę porządnych sklepów: zamiast w kółko
nabijać się "po coś tam kupił" doradzilibyście GDZIE i CO KUPOWAĆ!!!

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|