Re: Jaka Płyta?

Autor: p3v4x (p3v4x_at_polbox.com)
Data: Wed 09 May 2001 - 23:21:59 MET DST

Czesc

> konkurencje w oczy abit kole ot co :) !
> a problemy sa z kazdymi plytami mis, ecs, asus itp.....

Mam asusa i to na via apollo pro 133a na co ludzie medza ze wszystko sie
wiesza a ja od roku nic przy niej nie robie system chodzi w miare stabilnie
na ile pozwala winda 98 se. co do abita to nie ma co najezdzac bo robia
rownie dobre plyty jak asus msi czy inne. kazdej firmie trafiaja sie
niewypaly.

pozdro
p3v4x