notebook- pytanko?....

Autor: Magister (wystrych22_at_2com.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 13:31:41 MET DST

Witam.
zamierzam sie z kupnem laptopa i mam kilka pytan do uzytkownikow( nie jestem
najlepszy w temacie komputerow)
1. jakies strony polski poswiecone tylo laptopom?
2 czy mozna podlaczyc zwykla klawiature i mysz do laptopa?
3 czy bedac wlaczony na zasilaczy( taki chyba zawsze jest w komplecie) moze
toto chodzic czly czas? czy wtedy laduja sie baterie?
sa modele z nie litowymi bateriami?( takie lepsze juz)
4. czy by polaczyc laptopa z pc stacjonarnym trzeba jakies specjalne
oprogramowanie? wyszukane kable wejscia?
5. czy standardowe modemy maja wejscie na wtyczke jak do ojputera?( zwylka
tpsa) w domysle bedac w roznych miejscach czy moge sie laczyc z netem tylko
podlaczajac wtyczke do laptopa?

dziekuje bardzo za wyrozumialosc...
szukam czegos w granicach 3000-4000 i 13-14 cali....
moze ktos ma cos ciekawego?
prosze na priva, nie czytam czesto grupy.
pozdrawiam marcin