Re: Płyta do athlona

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Wed 09 May 2001 - 16:58:00 MET DST

> Jaką płytę wybrać do Athlona (kupię procesor 1 GHz lub 1.1 GHz)
> A może dać się przekonać specowi z jednej firmy komputerowej i kupić
Intela p
> III 966 ??? Jaka do tego płyta ?

Osobiście wybrałbym Athlona. Do tego płytę Abit KT7A-RAID.
Właściwie może być bez RAIDa, ale z RAIDem możesz podłączyć
do płyty osiem urządzeń IDE ATA100. Czasem się przydaje.
Ale jeśli nie masz żadnego pojęcia o konfiguracji komputera
i systemu operacyjnego, to lepiej kup Intela w jakiejś
w miarę solidnej firmie. Chyba że firma jest naprawdę solidna,
z fachową obsługą. Wtedy możesz kupić Athlona, poradzą sobie
z konfiguracją.
Mam Durona na płycie Abit KT7-RAID i mogę Cię zapewnić że
to świetny zestaw (oczywiście Athlon byłby lepszy;).
Nie mam z nim żadnych problemów, jest idealnie stabilny.

Wonder