Skaner Mustek BearPaw 1200 i inne

Autor: Grzegorz Jedrasik (gjedrasik_at_awrsp.gov.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 13:53:52 MET DST

Hej,
Zastanawiam sie wlasnie nad zakupem skanera.

Najwazniejsze dla mnie kryteria to:
- 1200 dpi
- cena do 500 zl
- stosunkowo dobra jakosc odbitek
- duza szybkosc
- przystawki do slajdow i negatywow sa mi niepotrzebne

Bede go glownie wykorzystywal do skanowania wlasnych
kolorowych i czarno-bialych fotografii.

Moja uwage przykul skaner Mustek BearPaw 1200.
Co prawda BearPaw 1200F jest duzo szybszy, ale tez jego
cena wychodzi poza ustalona przeze mnie granice
(dochodzi nawet do 700 zl).

1. Czy ktos z Was moze mi powiedziec jaka jest szybkosc
skanowania skanera BearPaw 1200?
Na stronie producenta nie znalazlem tej informacji.

2. Jakie inne skanery (spelniajace moje zalozenia) mozecie mi polecic?
Czytalem takze niezle opinie o Plusteku U12.

Z gory dzieki za odpowiedz

pozdrawiam
Harry

# Grzegorz Jedrasik