Re: Napiecie rdzenia Athlona

Autor: Slawek (sdrabik_at_bilans.com.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 12:54:59 MET DST

Chyba powinno być 1,75 V
Ja też miałem default w biosie (czyli 1,75) a program
monitorujący w biosie i po Win pokazywał coś koło 1,81 V
Zrobiłem próbę i zmniejszyłem ręcznie napięcie w biosie na
1,70 V i teraz bios pokazuje 1,75 V i nic się nie wiesza, chodzi
z takim ustawieniem od ponad miesiąca (od rana do wieczora)

Tylko się zastanawiam, które to napięcie jest faktycznie na procku
czy to które ustawiłem, czy to które pokazuje bios ?

Pozdrawiam Slawek