Re: GeForce2MX Pilnie pomocy!

Autor: _pepis (pm_at_abc-inte.gliwice.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 11:45:52 MET DST

>BTW: czy ta bezprzewodowa mysz z tabletem jest do czegoś przydatna, czy
jest
>to tylko bajer ?

dla mnie ta myszka nie ma zadnej funkcji uzytkowej, nawet nie wiem gdzie ja
mam.
Chociaz podobnie jak calosc jest bardzo solidnie wykonana.

Obsluga tej myszy jest trudna i niewygodna, gdyz dziala ona na troche innej
zasadzie
niz normalna myszka, nie reaguje na srecanie, co oznacza ze jak chcesz
przesunac wskaznik
w gore to musisz wykonywac dokladnie taki ruch na powierzchni roboczej
tabletu
(tak samo jak w przypadku rysika, ale tutaj jest to bardzo naturalne). Nie
moglem sie
do tego przyzwyczaic (nie probowalem), bylo mi pozatym szkoda gladkiej
powierzchni tabletu,
do przesuawania po nim calej duzej mychy.

Z drugiej strony slyszalem rowniez pochlebne oponie na temat tego
rozwiazania (grupa
"grafika").
Pozdrawiam
pepis