Ppytanie dot. zestawu

Autor: )I( (alexandrus_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 22:01:31 MET DST

Czesc!

Co sądzicie o tym zestawie?
Ma przede wszystkim sluzyc do grania, zgrywania filmów z wakacji .
Dzieki za uwagi!

AMD Athlon 1000 Mhz
Płyta główna do 1,5 lub wyżej AMD ( nie mam zamiaru kręcić, ale wymieniać na
nowsze procki )
Ram - 128 lub 256 zalezy ile kasy mi zostanie
karta graf - no wlaśnie - ATi Radeon 64 MB DDR BOX czy Gts Pro leadtecka?
Ciągle mnie to denerwuje bo ceny leca i nie wiem -zaoszczedzic na procku i
nabyc Durona 800 a do tego trzasnąć GTS ultra czy zestaw tak jak wyzej?
karta muz. jakis tam Live! + glosniczki media tech 4+1 nie sa drogie i
rzekomo sa dobre
do tego jeszcze monitorek LG flatron 795ft bo ponoc kompromis jakosci i
ceny -
super obraz, parametry OK a cena nie za wysoka.

Jak myslicie czy oplaca sie kupowac plyte do 1,5ghz Athlona a miec teraz
1,ghz?
I dobiero pozniej wymienic na 1,5ghz?
 ma wyjsc nowa linia z AMD jakies Palomino i Hammery czy cos w tym rodzaju
i czy to bedzie chodzilo na socketach z plyty np. dzisiejszego Abita?
Dzieki za odp!

Pozdrawiam

()l()