Re: Jaki zestaw za 7000 pln

Autor: Straits (serwis_at_futuro.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 22:00:47 MET DST

Spoko, tylko po co komu ZIP ???!??!?! Zastanawiam się, czy 1 osoba na 1000
użytkowników komputerów ma wogóle chociaż dostęp do ZIP'a ??? Odchodzi trzy
stówy. Po co taka obudowa ??? Nie wystarczy za 130 zł ???? Monito spoko -
ale NEC. Można by większy twardziel, różnica niewielka. Możnaby też proca
koło 1,2 Giga, większa wydajność od 850-tki. Może być Athlon. Cena niewiele
większa.... pozatym jak ktoś kupuje DVD i kartę muzyczną dobrej jakości to i
trzeba porządne głośniki. Np. Creative FPS-1000. Coś koło 300 zł. (4
satelity i jeden centralny - niskotonowy)... Płyta jest spoko, chyba ze 20
kompów na niej zrobiłem i jestem baaaardzo zadowolony. Możnaby powiedzieć,
że przyszłościowa :-))) pozatym nie wiem dlaczego, ale jakoś by mi ta karta
"nie pasowała". Proponuję wejść na stronkę Tom's Hardware cośtam. Mają tam
bardzo dobre testy wydajności kart graficznych. Warto poczytać niż później
kupić za 800 zł szmelc i żyć z myślą, że za 50 zł. więcej możnaby kupić co
przyzwoitszego... A w reszcie rzeczy zgadzam się z przedmówcami...