jaka myszka

Autor: Andrzej (andjoz_at_inetia.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 20:54:33 MET DST

Chcę kupić myszkę. Na razie mam 4-letnią microsoft.
Wolałbym bezprzewodową - czy słusznie. Jak one działają czy może lepiej
tradycyjne a moż optyczne. A może radio i optyczną. No teraz to
przesadziłem - aż tyle kasy to nie mam. Proszę o opinię. Również o firmach -
czy tylko Logitech (lub dexxa) -5 lat gwarancji, a może wystarczy A4tech
(chyba tak się nazywa -6 miesięcy gwarancji).
 Dzięki
Andrzej