Re: resetowanie kompa

Autor: Tomasz Kruszelnicki (kruszelnicki_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 20:07:03 MET DST

"Marcin" <marcinp_at_hot.pl> napisał...

> A instrukcję upgrade'owałeś do wersji 05.2001? :-)

Oczywiscie ;) wirtualnie...

> A poważnie, to wtedy, gdy drukowali Twoją instrukcję,
> P2 500 był zapewne najszybszym znanym prockiem,
> więc trudno, żeby polecali płytę do czegoś, co jeszcze
> nie istniało.

Masz racje, ale niektorzy producenci zaznaczaja, ze plyta powinna
obslugiwac procki np do 800MHz. Niestety asus troche mieszal z wersjami
plyty i w zasadzie nikt nic nie wie. W usenecie co czlowiek, to inne
opinia i najczesciej wypowiadaja sie osoby, ktore nie maja tej plyty :)
Zreszta jakis czas temu sam sie o tym przekonales :)

> Tak naprawdę, kluczową sprawą jest możliwość (lub jej
> brak) regulacji napięcia.

Tak, ale sa przeciez przejsciowki z regulacja napiecia, a bios 1012
powinien bez problemu obslugiwac P3. Tlumaczenie niektorych, ze cos co
ma regulacje napiecia, w rzeczywistosci nie ma, jest troche...
Chyba jedynym pewnym sposobem bedzie pozyczenie przejsciowki i procka, a
nastepnie przetestowanie na mojej plycie. Procka 700MHz (wersja 133MHz,
ale downclocking powinien zalatwic sprawe) moge w kazdej chwili
pozyczyc, ale gorzej z przelotka.

> Poczytaj wstecz wszystkie posty z "p2b" w temacie.

Litosci :) Sciagnelem z tej grupy prawie 6000 postow i nadal nie
znalazlem konkretnej odpowiedzi. Rowniez poleganie tylko na WWW asusa
jest fascynujace, ale nie zawsze zgodne z prawda. Kolega mial P2B-S i
uzywal procka, ktory wg strony nie powinien wystartowac.

--
Pozdrawiam, Tomek
mailto:kruszelnicki_at_klub.chip.pl