Dziwny cd rom

Autor: lukas3339 (lukas3339_at_kulturystyka.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 19:46:41 MET DST

Witam,
Mam taki pytanko. Mianowicie jestem "dumnym" posiadaczem 3letniego napedu cd
jakiejs badziewiarskiej firmy Aztech ( x24 ). I ma on taki denerwujacy stylk
pracy. Tzn. np. gdy odtwarzam mp3 to sie zatrzymuje 1 lub 2 razy na kazdym
kawalku gasnie dioda odczytu i po 1 lub 2 sek wznawia prace. Tak sie dzieje
przy sluchaniu mp3, instalowaniu czegokolwiek z cd ( winda to sie tak
instaluje ze sobie 2 relanium trzeba wziasc przed ) ,ogladaniu divx.
Czestotliwosc zaciania jest rozna, nie ma reguly. Ale co dziwniejsze jak
ostatnio udostepnialem kumplowi z sieci lokalnej mojego cd i ciagnal cos tam
ode mnie to cd chodzil super nawet sie na chwile nie zatrzymal a bylo tego z
600mb. To samo jak nagrywalem cd audio i z cdromu zgrywal mp3 zeby je od
razu konwertowac do audio tez ani nie mrugnal wszystko ok. Czyli znaczy sie
ze jak chce to potrafi. No i moje pytanie brzmi : Czy ktos z Was ma pomysl
na to jak by go zmusic do tego aby caly czas pracowal poprawnie?
Konfiguracja chyba nie ma tu nic do rzeczy bo na poprzednim sprzecie tez tak
bylo a z tamtego kompa zostal mi tylko cd, pamiec i grafa. Aha cdka ostatnio
czyscilem wiec to tez nie to. Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.
P.S. Nie piszcie ze mam zmienic cd bo z tym musze troche poczekac , sa tez
inne wydatki :-((
Pozdrawiam
lukas3339