Re: Czy jest możliwe odzyskanie plików po fdisku

Autor: Edwardek (edwardek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 14:24:11 MET DST

jesli poza fdiskiem i ewentualnym formatowaniem
nic nie robiles to spoko - wszystko mozesz miec tak jak bylo
- robilem takie rzeczy to wiem - wystarczy odrobina wyczucia.

Polecam DOSOWĄ wersję NortonDisKDoctora 32-bitowego.....
...... z dyskiem nie robisz nic
 1. uruchamiasz NDD z dyskietki startowej i
    on odszukuje ci ewentualne wczesniej
     skasowane partycje - jesli ktora Ci odpowiada to
  2. potwierdzasz, ze chcesz ja przywrocic i tu UWAGA!
       na nic wiecej nie pozwalaj NDD, tylko po odzyskani
         wylaz z niego i zresetuj kompa
3. ponownie z dyskietki ladujesz NDD i on powiuenien poprowadzic
    Cie za raczke do konca odzyskiwania....

Edward

ps. naprawde pare razy odzyskalem skasowany w ten sposob
       dysk z calym systemem W95 - po wczesniejszym skasowaniu
        przywrocilem wszystko - a odzyskany system byl stabilny i nie
       wymagal zadnych innych czynnosi naprawczych....