Re: Pamiec Kingston 128 MB/133

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 07 May 2001 - 22:15:46 MET DST

Niejaki(a) Maciej Kuczera <falcon2_at_friko4.onet.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:
> Kingston.USA
> KTH6501/128-CE
> 2112-401.A00

czyli pochodza od kingstona... jako cale

> Natomiast na scalakach jest ich 8 po kazdej ze stron
> LGS KOREA
> GM72V66841ET7K
> 9931 AA3

poszczegolne kosci to chyba lg, ale glowy nie dam. pewnie lg
wyprodukowalo.

> Mam nadzieje ze nie zostalem zrobiony w balona

raczej nie. kingstony sa to po prostu przepakowane kosci innych
producentow poddane testom, i zwykle sa sprawne. i drozsze od infineonqf
nie pamietam co pisze na mojej kosteczce kingstona, ale pamiatka sie
sprawuje haraszo, wiec sie nei czepiam - ras/cas 2-2-2 :) pomimo tego,
ze teastowalem ja raz na 2-2-2 pc133. i chodzila.

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|