Re: Problem z dzwiekiem na Soltek 75KAV

Autor: GrzMiL (grzmil_at_interia.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 19:04:26 MET DST

> Dziala tylko jeden glosnik, czy to wina tego, ze w Biosie mam
> ustawione SoundBlaster-Disabled?(w menu Integrated Perhiperals).
> Glosniki sa raczej sprawne (na starym sprzecie dzialaly).
> Aha jak podlaczylem dzwiek do wiezy to dzialal poprawnie, a potem
> jak przelaczylem na glosniki komputerowe to tez przez chwile
> dzialalo dobrze, ale potem (po wylaczeniu kompa przestalo).
> Co zrobic?

Zobacz czy nie masz naderwanego gniazda w karcie muzycznej.
U mnie jest to samo, zeby dzialaly oba glosniki kabel musi byc
podniesiony lekko do gory (u mnie kabel od glosnikow jest zachaczony o
kabel od voodoo 2 ktre jest wyzej).

=====  Pozdrawiam =====
=====     GrzMiL     =====
===   grzmil_at_interia.pl   ===