Nowy dysk twardy, najchętniej Fujitsu ale...

Autor: VUEGO (vuego_at_tele2.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 17:21:45 MET DST

Zamierzam kupić nowy dysk który będzie głównie służył do zgrywania i obróbki
video. Mam płytę Abita KT7 - Raid i jeden dysk Fujitsu 27 GB.
Obydwa dyski mają być połączone w raid lub jeżeli to rozwiązanie się nie
sprawdzi to na dwóch oddzielnych kanałach UDMA 100. W grę wchodzi także dysk 40
GB tylko wtedy oczywiście siłą rzeczy na odzielnym kanale.
Najbardziej pasuje mi:
Fujitsu MPG 3409 AH-E 40 GB 7200 lub
Fujitsu MPG 3407 AH-E 30 GB 7200
Niestety nigdzie nie mogę dostać tych dysków, czyżby jeszcze się nie pojawiły w
Polsce ? Jeżeli ktoś wie gdzie kupić to proszę o namiar, najlepiej Warszawa
oczywiście. Są jeszcze inne modele Fujitsu o takich samych pojemnościach ale z
nimi też chyba jest problem jeżeli chodzi o dostępność.
Jeśli któregoś z powyższych dysków nie uda mi się kupić to pozostaje wybór:
SEGATE Baracuda III, U5
IBM chyba sobie odpuszczę po doświadczeniach innych grupowiczów z ich
awaryjnością (na HPT 370) chociaż podobnież w/g niektórych Segate-y bardziej się
sypią.

QUANTUM nie znam dokładnie modeli ale też chyba warto wziąć pod uwagę.

Co wybrać ?

VUEGO
icq: 17887854
vuego_at_tele2.pl