Pompowani obrazu.

Autor: Artur Dudziak (ad20105_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 12:35:55 MET DST

Czolem
Mam monitor Samtron 75E i karte GF2MX noname( Ennyah).
W prawym dolnym rogu ekranu obraz lekko pompuje(drga?).
Co moze byc przyczyna? Sprzet jest nowy, kupiony ok. 2tygodnie
temu. Pompowanie nasila se, gdy zmienie czestotliwosc odswiezania
z ustawienia Optymalna na Ustawienie domyslne karty (w menu
Ekran/Ustawienia/Karta).
Nie wiem czy biec z tym do sprzedawcy, moze pomoga cos stery do
monitora, wlasnie sciagam je ze strony Samtrona. A moze inne
stery od karty ( mam zainstalowane Detonatory ver. 7.17)?

Art-D