znieksztalcony dzwiek

Autor: DanielPe (daniel2p_at_interia.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 10:01:53 MET DST

cze - mam problem, "lekko" irytujacy. Otoz astatnio gdy chce sobie
posluchac teledyskow wszystkie odtwarzacze mi znieksztalcaja dzwiek - takie
chrypienie, chociaz nigdy wczesniej tego nie mialem, a karty muzycznej nie
zmienialem,sterow tez zreszta dzieje sie tak obojetnie jaki to format, czy
avi czy mpg. Moze ktos wie jaka moze byc tego przyczyna?
danpe
daniel1p_at_interia.pl