QUANTUM FIREBALL LCT08 17gb

Autor: Krzysztof Nowak (nigel_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 09:35:47 MET DST

Witam szanownych grupowiczow!
Wczoraj podczas ladowania windy padl moj niespelna 1.5 roczny quantum
fireball lct 08 17gigabajtow. Spalil sie w nim taki scalak marki Philips
z oznaczeniem TDA5247HT. Prawdopodobnie jest to uklad sterujacy praca
silnika. Oczywiscie silnik sie nie kreci i istnieje prawdopodobienstwo ze po
wymianie elektroniki bedzie mozna odzyskac zawartosc dysku. Jest to o tyle
dla mnie wazne, ze na dysku znajduje sie tekst mojej pracy dyplomowej i nie
mam zrobionej kopii tej pracy.
Wiec mam pytanie: czy ktos ma do sprzedania elektronike do tego dysku lub
ewentualnie caly dobry dysk. Chetnie odkupie, cena nie gra roli (oczywiscie
w granicach rozsadku) bo na poczatku czerwca mam termin obrony i jestem
zalamany.
Z gory dziekuje za wszelkie mozliwe odpowiedzi i dobre rady.

--
						Krzysztof Nowak
						nigel_at_zeus.polsl.gliwice.pl