Re: Problem z Abit KT7 Raid

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 08:34:14 MET DST

Użytkownik "BaSioR" <basior_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Gregorek <gregorek_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:9d05q3$o3c$1_at_news.tpi.pl...
> wylacza

> jakie styki i jaka przejsciowke ? po co /.?

Witam!
Już wyjaśniam. Przy okazji dyskusji na temat płyty K7, kolega Slaw
wspomniał, iż na płycie w jego komputerze - Abit BE6 II - są podobne objawy.
Aby na takiej płycie móc osadzić Celeron 633, który jest przeznaczony do
gniazda Socket 370, trzeba użyć przejściówki, gdyż płyta ma tylko Slot1 na
tzw. cartridge.
Przejściówki te produkowane są praktycznie przez wszystkich, czasem są
bardzo tandetnie wykonane, stąd moja rada. Ja także posiadam Abita, choć
trochę starszego i przy okazji wymiany RAM, często spotykałem się z tym, że
płyta "nie widziała" dołożonej pamięci. Dopiero parokrotne włożenie i
wyjęcie pomagało - czyli sprawa styków.
Mam nadzieję, że dostatecznie jasno wyłożyłem sprawę.
Pozdrawiam
Gregorek